LEGO MINIFIGURES Series 21 Anmeldelse

Skrevet Av Adam White På Desember 17, 2020 |

det er den tiden av året da søket etter DEN nyeste SERIEN AV LEGO® Minifigures begynner. Den 1. januar kommer DEN 21. serien AV DE populære SAMLEOBJEKTENE LEGO Minifigures, og ting er litt annerledes denne gangen. Det er bare 12 tegn å samle og boksen størrelse har også endret for å gjenspeile dette. Men er disse 12 nye ansikter verdt å spore opp? DET er ta en nærmere titt På SERIE 21 LEGO MINIFIGURER.

Som nevnt ovenfor er det bare 12 tegn å samle denne gangen, og dette har sett en liten endring i boksens størrelse og distribusjon. Boksen jeg mottok for gjennomgang inneholdt 36 pakker, ned fra den vanlige 60. Av disse pakkene resulterte boksen i tre fulle serier. Det er to fordeler med denne endringen, det vil åpenbart koste mindre å kjøpe en full boks, og du kan bruke kostnaden med venner og vite at du hver får et komplett sett. Selv om det ikke er offisielt bekreftet, bør de fleste bokser følge dette distribusjonsmønsteret, men det kan ikke garanteres.

Centaur Warrior

En av de største Minifigurene som er omtalt i noen serier så langt, Er Centaur Warrior, som teknisk sett skal kalles En Centauride. Dette er delvis hest, delvis dame, denne Minifiguren bruker samme hestekroppsdel introdusert I Harry Potter Forbidden Forest. Det er en litt lysere farge, så nåværende unik For Serie 21. Den øvre Delen av Centaur minner Om Prinsesse Verda Minifigur fra Kongedømmene.

Shipwreck Survivor

Muligens inspirert Av Tom Hanks I Castaway, Er Shipwreck Survivor en flott Liten Minifigur. Den robuste hår – og skjeggkombinasjonen er det perfekte elementet for denne karakteren. Hans lange tid på sjøen har forlatt ham med lite klær bortsett fra et par revet shorts. Dual-mold bena har blitt brukt perfekt her. Til tross for mangel på klær, tegnet har noen morsomme trykte detaljer stiplet om hans person, inkludert et anker tatovering på armen og en funky shell neckless. Hans forsøk på å få hjelp er portrettert av en melding i en flaske, og selv om han ikke har en ball å snakke med, har han en kul eremittkrabbe, som bruker et nytt element for krepsdyrets kropp.

Pug Costume Guy

Costumed tegn er alltid ganske populære, og denne serien utvider gjengen med hunden hjørnetann tilbud. Pug bruker et helt nytt hodeplagg element, som jeg ikke kan se blir brukt utover denne samlingen. Selv om kroppen av karakteren er ganske vanlig utover en krøllete hale og funky halsduk, elsker jeg ansiktene. Det er to som begge har en liten tunge poking ut. Bruken av de korte artikulerte bena legger til sjarmen til karakteren, som det recoloured beinelementet som et seig leketøy.

Birøkter

Vi har hatt nok av bug-baserte tegn, Men ingen å se etter dem før nå. Biavleren er en flott karakter, og en annen til å introdusere et nytt element som brukes til biavlerhatten. Dette fungerer bra med den hvite farget dress, selv med sine sprut av honning. For å fullføre utseendet er en 2×2 flis trykt for å se ut som et honeycomb kammer og en recoloured Minifigure posing pin kombinert med en sølvkopp fungerer fint som en røykerpotte.

Ladybug Girl

For bruk Britiske typer denne Minifiguren er basert på den ydmyke Ladybird. I likhet Med Humlen Jenta Fra Serie 10, Marihøne Jenta bruker lignende elementer, med en ny shell-vinger stykke for baksiden Av Minifigure. Den bug-lignende antenne er en re-farget versjon Av Humle Jenter. For hennes tilbehør har Ladybug-Jenta et blad toppet med en flott 1×1 runde fliser, trykt for å se ut som en ladybird.

Violin Kid

denne unge mannen kan være på vei til å bli en musikalsk maestro, men det ser ut til at han også er EN AFOL i å lage takket være Sin Blacktron-inspirerte t-skjorte. Utover hans kule antrekk har han også et pent nytt element for å representere en fiolin. Dette kan holdes via halsen på instrumentet eller via en liten aksel under fiolin. Fiolinbuen gjør bruk Av Det nye stavelementet Fra Harry Potter-temaet. Jeg liker også hans to ansikter, den normale ser litt sint ut, men hans andre viser ham tapt i musikken.

Alien

DET har vært noen forskjellige aliens omtalt i ULIKE LEGO Minifigures serien og de hver bruker et unikt element for å representere off-world skapninger hodet, Som er tilfelle her, bare navnet Alien karakter har en unik ny headpiece, med en innebygd pustepipe. Trykkdetaljene er flotte mot den oransje jumpsuiten, jeg liker spesielt den lille feien av svart på skuldrene. Det ser ut til at Denne Fremmede Er litt stygg, da han har en romkrone og en slags romjuvel.

Space Police Guy

når bilder av den nye serien ble utgitt, fokuserte folk på denne fyren, fordi han er en raid politimann. Folk ser ut til å overse det faktum at han er En Rompolitimann og også inspirert av EN Lignende minifigur fra LEGO – romsettene fra de siste 80-tallet, tidlig på 90-tallet. Han har også litt mer beskyttelse i forhold til Sin Klassiske Space motstykke, med en tykk rustning stykke, sammen med en blaster, mansjetter, raid skjold og lys stokk. Forbindelsen til Klassisk Plass fortsetter med logoen på både torso og rustning stykke.

Ancient Warrior

Aztec Warrior Fra Serie 7 har endelig en kompis å diskutere gamle ting med. I likhet med den versjonen, Den Gamle Krigeren har en ny hodeplagg element, denne gangen basert på en løve og nei det er ikke en re-farget versjon av lion hodeplagg Fra Harry Potter Minifigures. Resten av Minifiguren er dekorert med tribal maling og minimal tribal slitasje. Jeg liker virkelig utskriftsdetaljene på rundskjoldet, som går fint med sverdelementet.

Airplane Girl

i tillegg til å tilby costumed tegn, ble bærbare elementer nylig introdusert I LEGO Minifigures-serien. Vi har hatt en racerbil, en hest og nå et fly. Som bæres av et fly kjærlig ung dame. Hun kan bære enten en fly cap og goggle eller ponni-tailed hår. Flyelementet er litt vanlig, ingen ordspill ment, men ser fortsatt bra ut når den er koblet Til Minifiguren. Jeg liker det faktum at flyelementet ser mye ut som det som er omtalt i DUPLO-settene.

Cabaret Singer

Dette er et annet tegn for å bruke et nytt element. Kabaret Sangeren har en forseggjort fjærkledde headpiece, som jeg antar vi kunne se igjen i den kommende VIDOYO musikk tema. Jeg tror de to ansiktene bruker på denne karakteren, spesielt den der hun synger ut en sang. Dette Er den eneste Minifiguren som har et materialelement i denne serien. Med et ulmende stykke brukt som en slags skjørt. Du vil trosse at du må kaste den, for at den skal sitte rett, ellers ser det ut som om den blir blåst bort.

Paddle Surfer

Vurderer denne serien allerede har noen store tilbehør, dette er en Annen Minifigur som noen imponerende ekstra elementer. Disse inkluderer et surfebrett, åre og en delfin, pluss en redningsvest. I all ærlighet trenger Ikke Delfinen å bli inkludert, men hvem kan si nei til en ny LEGO-skapning. Selv om det er en re-farget skapning, et lignende stykke har tidligere dukket opp I Venner Og Disney Princess tema, men fortsatt ser ut som en standard LEGO skapning. Under redningsvesten finner du et fint delfin-tema design, og hun har to helt forskjellige ansikter, en med og uten solbriller.

Samlet

Så mye som jeg liker den lisensierte serien, er de originale tegnene litt morsommere, noe som utvilsomt er tilfelle her. De synes også å være kilden for noen flotte nye stykker og tilbehør. Mange av DEM, filtrer inn i ANDRE LEGO sett. Det er vanskelig å velge et bestemt skille ut karakter fra denne serien Minifigures, men jeg liker de forskjellige tilbehørene som følger med hvert tegn. De tilbyr en blanding av nye stykker og nåværende elementer som brukes på kule måter. Selv om vi mister 4 tegn denne gangen, og hvis rykter er riktige, vil dette være tilfelle med future series, jeg tror det er en god beslutning. Kostnaden for å få et komplett sett er ikke billig, mer i disse tider hvor posefølelse ikke er mulig.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.