LEGO minifigures Series 21 Review

postat de Adam White pe Dec 17, 2020 |

este acea perioadă a anului în care începe căutarea celei mai recente serii de Lego minifigurine de la XV. Pe 1 ianuarie, sosește cea de-a 21-a serie a popularului minifigurine LEGO de colecție și lucrurile sunt puțin diferite de data aceasta. Există doar 12 caractere de colectat, iar dimensiunea casetei s-a schimbat și pentru a reflecta acest lucru. Dar aceste 12 fețe noi merită urmărite? Aruncați o privire mai atentă la seria 21 Lego Minifigurine.

după cum sa menționat mai sus, există doar 12 caractere pentru a colecta de data aceasta și acest lucru a văzut o ușoară modificare a dimensiunii și distribuției casetei. Cutia pe care am primit-o pentru revizuire conținea 36 de pachete, în jos de cele obișnuite 60. Dintre aceste pachete, cutia a dus la trei serii complete. Există două beneficii pentru această schimbare, în mod evident, va costa mai puțin să achiziționați o cutie completă și puteți cheltui costul cu prietenii știind că veți obține fiecare un set complet. Deși nu sunt confirmate oficial, majoritatea cutiilor ar trebui să urmeze acest model de distribuție, cu toate acestea, nu poate fi garantat.

Centaur Warrior

una dintre cele mai mari Minifigurine prezentate în orice serie de până acum este Centaur Warrior, care tehnic ar trebui să fie numit Centauride. Aceasta este o parte cal, o parte doamnă, această Minifigurină folosește aceeași parte a corpului calului introdusă în Pădurea Interzisă Harry Potter. Este o culoare ușor mai deschisă, atât de actuală unică pentru seria 21. Partea superioară a centaurului amintește de minifigurina Prințesei Verda din seturile regatelor.

naufragiu Survivor

probabil inspirat de Tom Hanks în naufragiu, naufragiu Survivor este o Minifigurină Mare Mic. Combinația robustă de păr și barbă este elementul perfect pentru acest personaj. Timpul său lung pe mare l-a lăsat cu haine mici, în afară de o pereche de pantaloni scurți rupți. Picioarele cu mucegai dublu au fost folosite perfect aici. În ciuda lipsei de haine, personajul are câteva detalii tipărite amuzante punctate despre persoana sa, inclusiv un tatuaj de ancoră pe braț și o coajă funky fără gât. Încercările sale de a obține ajutor sunt descrise de un mesaj într-o sticlă și, deși nu are o minge cu care să vorbească, are un crab pustnic rece, care folosește un element nou pentru corpul crustaceului.

Pug costum Guy

personajele costumate sunt întotdeauna destul de populare și această serie extinde banda cu oferta canină pentru câini. Pug folosește un element nou de îmbrăcăminte pentru cap, pe care nu îl văd folosit dincolo de această colecție. Deși corpul personajului este destul de simplu dincolo de o coadă cretă și o eșarfă de gât funky, îmi plac fețele. Există două ambele din care dispun de un pic limba poking afară. Utilizarea picioarelor articulate scurte adaugă farmecul personajului, la fel ca și elementul osos recolorat ca jucărie masticabilă.

apicultor

am avut o multime de personaje bazate pe bug-uri, dar nimeni nu sa se uite dupa ei pana acum. Apicultorul este un personaj grozav, iar altul pentru a introduce un nou element folosit pentru pălăria apicultorului. Acest lucru funcționează excelent cu costumul de culoare albă, chiar și cu stropi de miere. Pentru a completa aspectul, o piesă 2 de la 2 la 2 este imprimată pentru a arăta ca o cameră de fagure și o minifigurină recolorată care prezintă un pin combinat cu o ceașcă de argint funcționează frumos ca o oală de fumător.

Ladybug Girl

pentru utilizare tipuri Britanice această Minifigurină se bazează pe humble Ladybird. Similar cu Bumble Bee Girl din seria 10, Ladybug Girl folosește elemente similare, cu o nouă piesă cu aripi de coajă pentru partea din spate a Minifigurinei. Antena asemănătoare cu bug-ul este o versiune re-colorată a fetelor Bumblebee. Pentru accesoriul ei, fata de gărgăriță are o frunză acoperită cu o faianță rotundă excelentă de 1 circulant 1, imprimată pentru a arăta ca o gărgăriță.

vioara copil

acest tânăr poate fi pe cale de a deveni un maestru muzical, dar se pare că el este, de asemenea, un AFOL în a face datorită lui blacktron inspirat t-shirt. Dincolo de ținuta sa mișto, are și un element nou îngrijit pentru a reprezenta o vioară. Acest lucru poate fi ținut prin gâtul instrumentului sau printr-un arbore mic sub vioară. Arcul de vioară folosește noul element de baghetă din tema Harry Potter. Îmi plac și cele două fețe ale sale, cea normală arată puțin supărată, dar cealaltă îi arată pierdut în muzică.

Alien

au existat câțiva extratereștri diferiți în diferitele Lego minifigurine serie și fiecare folosește un element unic pentru a reprezenta capul creaturilor din afara lumii, ceea ce este cazul aici, personajul extraterestru numit simplu are o cască nouă unică, cu o țeavă de respirație încorporată. Detaliul de imprimare este excelent împotriva salopetei portocalii, îmi place mai ales ușoară măturare de negru pe umeri. Se pare că acest extraterestru este un pic obraznic, deoarece are o rangă spațială și un fel de bijuterie spațială.

space Police Guy

când au fost lansate imagini ale noii serii, oamenii s-au concentrat asupra acestui tip, pentru că este un ofițer de poliție raid. Oamenii par să treacă cu vederea faptul că este ofițer de poliție spațială și, de asemenea, inspirat de o Minifigurină cu aspect similar din Lego seturi spațiale din ultimii 80, începutul anilor 90. motiv pentru care această versiune are o expresie atât de zâmbitoare. De asemenea, are ceva mai multă protecție în comparație cu omologul său spațial clasic, cu o piesă de armură groasă, împreună cu un blaster, Manșete, scut raid și baston ușor. Conexiunea cu spațiul clasic continuă cu logo-ul prezentat atât pe tors, cât și pe armură.

Războinicul antic

Războinicul Aztec din seria 7 are în sfârșit un prieten cu care să discute lucruri antice. Similar cu acea versiune, Războinicul antic are un nou element de coafură, de data aceasta bazat pe un leu și nu, nu este o versiune re-colorată a coafurii leului din Minifigurinele Harry Potter. Restul Minifigurinei este decorat cu vopsea tribală și uzură tribală minimă. Îmi place foarte mult detaliile de imprimare de pe scutul rotund, care merge bine cu elementul sabie.

Airplane Girl

pe lângă faptul că oferă personaje costumate, elementele purtabile au fost introduse recent în Lego gama de Minifigurine. Am avut o mașină de curse, un cal și acum un avion. Care este purtat de o tânără iubitoare de avion. Ea poate purta fie un capac de zbor și ochelari de cal sau păr cu coadă de ponei. Elementul plan este un pic simplu, nici un joc de cuvinte destinate, dar încă arată foarte bine o dată conectat la minifigurina. Îmi place faptul că elementul plane seamănă foarte mult cu cel prezentat în seturile DUPLO.

Cabaret Singer

acesta este un alt personaj pentru a utiliza un element nou. Cântăreața de Cabaret are o cască elaborată cu pene, pe care presupun că o putem vedea din nou în viitoarea temă muzicală VIDOYO. Cred că cele două fețe folosește pe acest personaj, în special, cel în care ea este belting un cântec. Aceasta este singura Minifigurină care prezintă un element material din această serie. Cu o piesă fierbinte folosită ca un fel de fustă. Vei sfida nevoia să-l ori, pentru ca acesta să stea dreapta, sau altfel se pare ca acesta este fiind cu sufletul la gură departe.

Paddle Surfer

având în vedere această serie are deja câteva accesorii mari, aceasta este o altă Minifigurină care unele elemente suplimentare impresionante. Acestea includ o placă de surf, o vâslă și un delfin, plus o vestă de salvare. Cu toată sinceritatea, Delfinul nu trebuie să fie inclus, dar cine ar putea spune Nu unei creaturi LEGO noi. Deși este o creatură re-colorată, o piesă similară a apărut anterior în prieteni și Disney Princess temă, dar încă arată ca un standard LEGO creatură. Sub jacheta ei de salvare, veți găsi un design frumos cu temă de delfin și are două fețe foarte diferite, una cu și fără ochelari de soare.

în general

oricât de mult îmi place seria licențiată, personajele originale sunt puțin mai distractive, ceea ce este, fără îndoială, cazul aici. De asemenea, ele par a fi sursa unor piese și accesorii noi. Multe dintre ele, se filtrează în alte seturi LEGO. Este dificil să alegi un personaj special din această serie Minifigurine, dar îmi plac diversele accesorii incluse în fiecare personaj. Acestea oferă un amestec de piese noi și elemente actuale utilizate în moduri interesante. Deși pierdem 4 personaje de data aceasta și dacă zvonurile sunt corecte, acesta va fi cazul seriilor viitoare, cred că este o decizie bună. Costul de a obține un set complet nu este ieftin, cu atât mai mult în aceste vremuri în care sentimentul de sac nu este posibil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.